If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И кой гарнитури са най-хубави,каква марка ако има значение,че да не са някакви турски ментета
Гарнитури си вземи хубави Не прави двойна работа с евтините.Ако сваляш всички глави задължително ги занеси да ги проверят да не са криви.Проверката за херметичност не е задължителна,но е препоръчителна.
И кой гарнитури са най-хубави,каква марка ако има значение,че да не са някакви турски ментета
Гарнитури си вземи хубави Не прави двойна работа с евтините.Ако сваляш всички глави задължително ги занеси да ги проверят да не са криви.Проверката за херметичност не е задължителна,но е препоръчителна .
Няма вариант да не се свалят всичките глави Не може да свалиш третата без да махнеш пъвата и втората Шлайфа се прави на всичките глави заедно
И кой гарнитури са най-хубави,каква марка ако има значение,че да не са някакви турски ментета
Гарнитури си вземи хубави Не прави двойна работа с евтините.Ако сваляш всички глави задължително ги занеси да ги проверят да не са криви.Проверката за херметичност не е задължителна,но е препоръчителна .
Няма вариант да не се свалят всичките глави Не може да свалиш третата без да махнеш пъвата и втората Шлайфа се прави на всичките глави заедно
Е аз какво казах Шлайф да прави само ако сваля всичките.Ако ли не може да си свали само 1;2;3 колкото си иска глави поотделно Какво ти пречат първа и трета за да махнеш втора?
И кой гарнитури са най-хубави,каква марка ако има значение,че да не са някакви турски ментета
Гарнитури си вземи хубави Не прави двойна работа с евтините.Ако сваляш всички глави задължително ги занеси да ги проверят да не са криви.Проверката за херметичност не е задължителна,но е препоръчителна .
Няма вариант да не се свалят всичките глави Не може да свалиш третата без да махнеш пъвата и втората Шлайфа се прави на всичките глави заедно
Е аз какво казах Шлайф да прави само ако сваля всичките.Ако ли не може да си свали само 1;2;3 колкото си иска глави поотделно Какво ти пречат първа и трета за да махнеш втора?
Lisan само Ви будалка защото точно при него трябва да се иде. Колегата да не се помотва ами да си запазва час че много се чака. Пък и процедурата е прясно оттренирана и отработена. Обаче ефекта след това е поразителен.
Lisan само Ви будалка защото точно при него трябва да се иде. Колегата да не се помотва ами да си запазва час че много се чака. Пък и процедурата е прясно оттренирана и отработена. Обаче ефекта след това е поразителен.
Верно пресно оттренирано Сега правим една 164,а едно Чероки пак с този мотор чака Всеки майстор има начин на работа,според него правилния а той е Главите се вадят заедно четрите заедно с смукателния и изпускателния колектор.Демонтажа е от първата към последната,зглобяването е от четвъртата към първата,по простата причина че се зазтъпват главите
Да,ако се налага да сваляш всички глави ги сваляш комплект с колекторите.В случая не се налага сваляне на всички глави,а само на определена и затова се свалят колекторите,махат се кобилиците и повдигателните пръти,развиват се болтовете на главата,почуква се с гумен чук да отлепи гарнитурата,избутва се напред и се сваля без проблем.Предоставил съм ръководство за основен ремонт на ВМ08/32Б където е описано всичко за ремонта!
Номера с едната глава не е правилен,заради една ти разхлабваш 2или 3 глави,генерацията е шок(особено на 155) и обикновенно резултата е нула Така се правят коли за продаване,което в нашия сервиз не практикуваме Този двигател е доста капризен и най малките неточности при ремонта му се отразяват негативно. Сам знаеш,щом се занимаваш с такива двигатели че с свалянето на едната глава почти винаги не се решава проблема,а води до ново разглобяване А да предположим че е сложена цяла метална гарнитура,тогава какво правим а то е доста често срещано явление
Защо да е шок изпускателния колектор?Работа за 20 минути е.Разоборудването за демонтажа на глава е максимум 1 час с източването на антифриза.Двигателя не е капризен за ремонт.Просто не е направен за да се правят мизерий по него.Не го ли направиш както трябва и всичките глави да свалиш пак ще се разтече и ще избие гарнитура.За цяла гарнитура на Алфа не съм виждал.Виждал съм на Чероки,Форд и Опел.
Защо да е шок изпускателния колектор?Работа за 20 минути е.Разоборудването за демонтажа на глава е максимум 1 час с източването на антифриза.Двигателя не е капризен за ремонт.Просто не е направен за да се правят мизерий по него.Не го ли направиш както трябва и всичките глави да свалиш пак ще се разтече и ще избие гарнитура.За цяла гарнитура на Алфа не съм виждал.Виждал съм на Чероки,Форд и Опел.
Явно малко си гледал и всеки от нас си пее неговото Ти си ги прай по твоя начин,ния по нашия,не ми се спори вече.
Другата седмица ще проверя точко на кои се слага цяла гарнитура и ще пиша пак.
Аз не споря,а казвам какъв е най-удачния вариат за смяна на определена гарнитура.Това,че вие не го практикувате си е ваша работа.
Другата седмица ще проверя точко на кои се слага цяла гарнитура и ще пиша пак.
Аз не споря,а казвам какъв е най-удачния вариат за смяна на определена гарнитура.Това,че вие не го практикувате си е ваша работа.
Ти баце си теоритик,а аз практик Аз мога да ти махна 1,2, или 3 глави,обаче не се прави така,и това се опитвам да ти обясня. Целта не е да е по евтино,а да е качествено направен ремонта,защото непрекъснато ми идват такива двигатели отваряни 1,2,3 пъти и нищо не става от тях.Много си прав че не практикуваме такива частични ремонти Или го правим как се прави,или клиента да пали и да търси друг сервиз.Като се икономиса и стане проблем кой е виновен тогава И ти отговарям-Майстора,тоз голям изедник,който не свърши работа,а взе парите-
Comment