Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ДВГ на алфта ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: zdr

    Първоначално публикувано от mimo_
    Първоначално публикувано от Lisan
    Първоначално публикувано от Alfaspeed
    Не мих двг с бензин и си личи,че тече от главата и ще я карам да я отворят ама незнам каде има добри майстори
    Еми не знам каде са добри
    Хе хе, ха покани го момчето де...
    И като говорите за вода, на мен също ми губи като я ръчкам.
    И твоята е за майстор...
    Аlfa 164 Super 2.5TD

    Comment


    • #17
      zdr

      Ммда, търся някои да я погледне.
      Отворен съм на всякакви предложения!
      sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
      http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
      !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alfaspeed
        И кой гарнитури са най-хубави,каква марка ако има значение,че да не са някакви турски ментета
        Гарнитури си вземи хубави Не прави двойна работа с евтините.Ако сваляш всички глави задължително ги занеси да ги проверят да не са криви.Проверката за херметичност не е задължителна,но е препоръчителна.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Boby
          Първоначално публикувано от Alfaspeed
          И кой гарнитури са най-хубави,каква марка ако има значение,че да не са някакви турски ментета
          Гарнитури си вземи хубави Не прави двойна работа с евтините.Ако сваляш всички глави задължително ги занеси да ги проверят да не са криви.Проверката за херметичност не е задължителна,но е препоръчителна .
          Няма вариант да не се свалят всичките глави Не може да свалиш третата без да махнеш пъвата и втората Шлайфа се прави на всичките глави заедно
          RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
          0899832271 Сашо

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Lisan
            Първоначално публикувано от Boby
            Първоначално публикувано от Alfaspeed
            И кой гарнитури са най-хубави,каква марка ако има значение,че да не са някакви турски ментета
            Гарнитури си вземи хубави Не прави двойна работа с евтините.Ако сваляш всички глави задължително ги занеси да ги проверят да не са криви.Проверката за херметичност не е задължителна,но е препоръчителна .
            Няма вариант да не се свалят всичките глави Не може да свалиш третата без да махнеш пъвата и втората Шлайфа се прави на всичките глави заедно
            Е аз какво казах Шлайф да прави само ако сваля всичките.Ако ли не може да си свали само 1;2;3 колкото си иска глави поотделно Какво ти пречат първа и трета за да махнеш втора?
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Boby
              Първоначално публикувано от Lisan
              Първоначално публикувано от Boby
              Първоначално публикувано от Alfaspeed
              И кой гарнитури са най-хубави,каква марка ако има значение,че да не са някакви турски ментета
              Гарнитури си вземи хубави Не прави двойна работа с евтините.Ако сваляш всички глави задължително ги занеси да ги проверят да не са криви.Проверката за херметичност не е задължителна,но е препоръчителна .
              Няма вариант да не се свалят всичките глави Не може да свалиш третата без да махнеш пъвата и втората Шлайфа се прави на всичките глави заедно
              Е аз какво казах Шлайф да прави само ако сваля всичките.Ако ли не може да си свали само 1;2;3 колкото си иска глави поотделно Какво ти пречат първа и трета за да махнеш втора?
              Не става втората ,без първата
              RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
              0899832271 Сашо

              Comment


              • #22
                Защо не става
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #23


                  Lisan само Ви будалка защото точно при него трябва да се иде. Колегата да не се помотва ами да си запазва час че много се чака. Пък и процедурата е прясно оттренирана и отработена. Обаче ефекта след това е поразителен.
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #24
                    Re:

                    Първоначално публикувано от Alexanderbb
                    Lisan само Ви будалка защото точно при него трябва да се иде. Колегата да не се помотва ами да си запазва час че много се чака. Пък и процедурата е прясно оттренирана и отработена. Обаче ефекта след това е поразителен.
                    Верно пресно оттренирано Сега правим една 164,а едно Чероки пак с този мотор чака Всеки майстор има начин на работа,според него правилния а той е Главите се вадят заедно четрите заедно с смукателния и изпускателния колектор.Демонтажа е от първата към последната,зглобяването е от четвъртата към първата,по простата причина че се зазтъпват главите
                    RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                    0899832271 Сашо

                    Comment


                    • #25
                      Да,ако се налага да сваляш всички глави ги сваляш комплект с колекторите.В случая не се налага сваляне на всички глави,а само на определена и затова се свалят колекторите,махат се кобилиците и повдигателните пръти,развиват се болтовете на главата,почуква се с гумен чук да отлепи гарнитурата,избутва се напред и се сваля без проблем.Предоставил съм ръководство за основен ремонт на ВМ08/32Б където е описано всичко за ремонта!
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #26
                        Номера с едната глава не е правилен,заради една ти разхлабваш 2или 3 глави,генерацията е шок(особено на 155) и обикновенно резултата е нула Така се правят коли за продаване,което в нашия сервиз не практикуваме Този двигател е доста капризен и най малките неточности при ремонта му се отразяват негативно. Сам знаеш,щом се занимаваш с такива двигатели че с свалянето на едната глава почти винаги не се решава проблема,а води до ново разглобяване А да предположим че е сложена цяла метална гарнитура,тогава какво правим а то е доста често срещано явление
                        RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                        0899832271 Сашо

                        Comment


                        • #27
                          Защо да е шок изпускателния колектор?Работа за 20 минути е.Разоборудването за демонтажа на глава е максимум 1 час с източването на антифриза.Двигателя не е капризен за ремонт.Просто не е направен за да се правят мизерий по него.Не го ли направиш както трябва и всичките глави да свалиш пак ще се разтече и ще избие гарнитура.За цяла гарнитура на Алфа не съм виждал.Виждал съм на Чероки,Форд и Опел.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Boby
                            Защо да е шок изпускателния колектор?Работа за 20 минути е.Разоборудването за демонтажа на глава е максимум 1 час с източването на антифриза.Двигателя не е капризен за ремонт.Просто не е направен за да се правят мизерий по него.Не го ли направиш както трябва и всичките глави да свалиш пак ще се разтече и ще избие гарнитура.За цяла гарнитура на Алфа не съм виждал.Виждал съм на Чероки,Форд и Опел.
                            Явно малко си гледал и всеки от нас си пее неговото Ти си ги прай по твоя начин,ния по нашия,не ми се спори вече.
                            RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                            0899832271 Сашо

                            Comment


                            • #29
                              Другата седмица ще проверя точко на кои се слага цяла гарнитура и ще пиша пак.
                              Аз не споря,а казвам какъв е най-удачния вариат за смяна на определена гарнитура.Това,че вие не го практикувате си е ваша работа.
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Boby
                                Другата седмица ще проверя точко на кои се слага цяла гарнитура и ще пиша пак.
                                Аз не споря,а казвам какъв е най-удачния вариат за смяна на определена гарнитура.Това,че вие не го практикувате си е ваша работа.
                                Ти баце си теоритик,а аз практик Аз мога да ти махна 1,2, или 3 глави,обаче не се прави така,и това се опитвам да ти обясня. Целта не е да е по евтино,а да е качествено направен ремонта,защото непрекъснато ми идват такива двигатели отваряни 1,2,3 пъти и нищо не става от тях.Много си прав че не практикуваме такива частични ремонти Или го правим как се прави,или клиента да пали и да търси друг сервиз.Като се икономиса и стане проблем кой е виновен тогава И ти отговарям-Майстора,тоз голям изедник,който не свърши работа,а взе парите-
                                RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                                0899832271 Сашо

                                Comment

                                Working...
                                X